top of page

Víkend

Ochladilo sa a ja sa už neviem dočkať, kedy ku nám dorazí ta pravá jeseň. Zbožňujem keď na instagrame vidím všetky tie fotky s tekvicami a podobne :D Neviem prečo, ale mám pocit, že jeseň sa stala mojím najobľúbenejším ročným obdobím. Je to obdobie kedy sa môžem zababušiť doma do deky, nosiť mäkučké svetre, občas sa triasť od zimy.

Je to tiež obdobie, po ktorom nasledujú Vianoce. Ale o tých až neskôr, teraz si plánujem užívať túto jeseň.

Cez víkend som sa bola pozrieť v novej palacinkárni u nás v Poprade. Musím povedať, že ma to tam prekvapilo, obsluha bola naozaj veľmi milá a plánujem sa tam ešte vrátiť. Môžete si vybrať z obrovského množstva slaných aj sladkých palaciniek a nápojov :)

Za malú chvíľu idem opäť do práce a neviem sa už dočkať ďalšieho víkendu. Nie, nie preto lebo môžem spať dlho a nič nerobiť. Idem totiž na výlet a pri troške šťastie snáď už natrafím aj na moje šaty na stužkovú.

bottom of page