top of page

Bratislava


Viem, že prisahať sa nemá, ale prisahám, že tento výlet do Bratislavy ani lepšie dopadnúť nemohol.

Začal sa v piatok, kedy som skoro nestihla vlak, ale našťastie mal 5 minútové meškanie. Najprv som si sadla na zlé miesto (mala som miestenku len som sedela v inom vozni - typické) samozrejme, že ma na to revízorka neupozornila, ale neskôr som na to prišla a presadla si.

Spolusediacich sa vystriedalo mnoho. Prisadol si aj mladý chlap ktorý voňal priam božsky, no neskôr ho vystriedala pani, ktorá tak smrdela, že som dýchala len toľko aby som prežila. Keď som vystúpila, bola som rada, že som už na mieste.

Išli sme na kávu, kde som hrala na klavíri a potom autobusom až "domov". Ráno sme išli do ulíc s tým, že potrebujem šaty na stužkovú. Hodiny ubiehali obchody sa míňali a my sme stále nič nemali.

Neskôr sme však vošli do obchodu a tam som ich zahliadla. Šaty ktoré sa mi páčili a v ktorých som vyzerala dobre. Síce boli čierne a čierne som nikdy nechcela, páčili sa mi.

A viete čo? Kúpila som ich! Najlepšia na tom bola ich cena. Povodne stali 119€ našťastie však boli v zľave a musím povedať, že naozaj v neskutočnej zľave, nože hádajte koľko mohli stať?

Viete??

Dovolím si tvrdiť, že ste neuhádli. Šaty som si kúpila za neuveriteľných 11,90€!!!! Som z nich neskutočne nadšená!

V starbuckse sme stretli Momu s Exploitedom a dali si úžasne pumpkin latte ❤️

Na obed sme skočili do Uga a najedli sa zdravo .

Všetky predavačky, s ktorými som sa včera stretla boli úžasne ochotné a milé. Dokonca sme sa spolu smiali keď hovorila: môžte pin dať (čiže zadať pin) ona to však povedala tak rýchlo, že to vyznelo ako: môžte pindať, neskôr len dodala no už síce môžte pindať ale už ste zaplatili.

Musím povedať, že všetko dopadlo podľa mojich predstáv ❤️❤️

Ďakujem za skvelý deň Nina

bottom of page