top of page

Vianončný Pinterest

Vianoce sú už naozaj za dverami a ak stále nemáte darčeky pre svojich blízkych či kamarátov, Pinterest je plný rôznych DIY darčekov, ktoré naozaj stoja zato. Priznám sa, že niekoľko ich budem robiť tento rok aj ja, keďže ich nechcem robiť veľmi materiálnymi a chcem si hlavne užiť ten čas strávený s mojou rodinou, lebo to je najviac.

Tie čo budem robiť ja tu nemôžem dať, pretože sú už zabalené a nechcem aby to dotyčné osoby videli skôr, ako im to dám, potom tu určite hodím fotky ako moje tvorivé dielne vyzerali.

1. Vianočná čokoládová guľa

Toto je podľa mňa skvelý darček pre niekoho, kto zbožňuje sladké a Vianoce. Môžte ich vyrobiť viac, pridať do toho aj niečo vlastné, alebo sa inšpirovať týmto obrázkom. Pre niekoho sa to môže zdať, že je to možno málo, no menej je niekedy viac. A pri darčekoch vyrábaných od srdca to platí dvojnásobne.

2. Papučky s prekvapením

Neviem či to platí aj u Vás, ale ja by som mohla mať aj milión papúč, väčšinou chodím po byte na boso. Nemám rada papuče stále na nohe, aj keď nenávidím vyjsť zo sprchy a kráčať bosá. Vtedy si ich obujem a preto je tento darček vhodný pre ľudí ako som ja, alebo pre papučo-milovníkov. A prečo do nich nevložiť ešte zopár milých vecí?

3. Sladké sane

Alebo sladkosti poukladané na seba. Je to jednoduchý a nenáročný milý darček. Ak máte v rodine dieťa, ktorému naozaj neviete čo by ste už kúpili, vyrobte mu milú sladkosť, ktorej určite neodolá.

Aj vy už trávite tieto dni sviatočne? Lebo ja áno, aspoň sa teda snažím. Veď je ešte škola a všetci máme ešte zopár povinností. Teším sa preto na Vianoce plné oddychu, pokoja a radostí.


bottom of page