top of page

Pandora

Vždy som chcela mať niečo, čo mi vydrží dlhšie ako mesiac či dva.

Pred pár rokmi som objavila Pandoru, hlavne aj kvôli okoliu, ktoré ju už malo. Páčila sa mi myšlienka, že na každý sviatok, spoločný moment, výnimočnú udalosť môžem mať navždy a pri sebe nejakú spomienku.

Dostala som ju na 18 narodeniny a vždy keď dostanem ďalší prívesok som viac než šťastná, pretože každý niečo znamená.

Momentálne vyzerá takto a za tých pár mesiacov sa už pekne rozrástol. Ako prvú som dostala ružovú korálku s motýľmi od rodičov. Srdce vedľa nej som si vybrala sama, ale dostala som ju vlastne od babky, taktiež k narodeninám.

Srdce s nápisom Sister som dostala ako inak od sestry k Vianociam. Vôbec som niečo také nečakala zato viac ma to potešilo a skutočne sa mi veľmi páči.

Ďalšiu ružovú korálku mám od kamarátky. Ja som jej na narodeniny dala podobnú a zámerom bolo aby sme mali niečo takmer rovnaké. Soul mate :D

Prívesok s nápisom I love music som si kúpila ako pamiatku na môj prvý klavírny koncert. Viem, že si to navždy zapamätám tak či onak, keď som však odchádzala z koncertu, vedela som, že chcem mať niečo čo budem mať stále na očiach a bude mi pripomínať deň, kedy som naozaj niečo dokázala.

Posledný a vlastne aj najnovší je autobus, ktorý som dostala od tety. Je to double-decker čiže klasický londýnsky autobus. Kúpila mi ho preto, lebo jediná škola na ktorú sa hlásim je v Anglicku. Teta je pre mňa jedným z najdôležitejších ľudí v mojom živote. Vždy ma podporí, verí vo mňa a vďaka nej som si aj ja sama začala veriť. Hlavne v to, že môžem dokázať čokoľvek a že môžem svoje sny premeniť na skutočnosť.

To najvtipnejšie je však, že ma tam už len musia vziať :D Netrpezlivo očakávam odpoveď a ja verím, že bude kladná. Žiadnu inú totiž neakceptujem.

bottom of page