top of page

Štrasburg

Krásnu sobotu všetkým :)

Rozhodla som sa, že tento článok bude o posledných dňoch z nášho výletu. Dôvod (a príležitosť, vďaka ktorej sme boli aj v parlamente) prečo sme mali možnosť takto cestovať bola vlastne Euroscola. Neviem, či viete o čom hovorím, tak Vám to tak v skratke vysvetlím. Je to vlastne súťaž, ktorá sa týka politiky. (V skratke)

Osem škôl, ktoré budú najúspešnejšie vycestujú do Štrasburgu. Je to úžasná príležitosť, pretože všetko hradili oni, my sme nemuseli minúť na tejto ceste ani jeden cent. To bolo na tom najúžasnejšie.

V piatok sme boli v Európskom parlamente, kde sme riešili rôzne problémy, celý čas sme rozprávali len po anglicky, keďže slovenčinou by nám rozumeli asi iba Česi. Všetko to bola úžasná skúsenosť, som rada, že som mala takúto príležitosť.

V Luxemburgu sa mi tiež veľmi páčilo, síce to bolo dosť krátke a za tie dve hodinky sme nemali ani možnosť ho nejako spoznať, ale páčilo sa mi. Čo ma najviac prekvapilo, boli asi taxíky značky Mercedes a samozrejme ten milý pán, ktorého som spomínala vo videu s Lush.

bottom of page