top of page

Konečne doma

Krásny štvrtok všetkým.

Konečne máme v škole prázdniny, konečne sa môžem vyspať, konečne si môžem oddýchnuť, konečne.

Keď sme sa vrátili zo Štrasburgu, bola som doma asi týždeň a hneď potom sme išli do Bratislavy na JA Veľtrh podnikateľských talentov. Myslím. že ani jedna z nás čo sme tam boli si to nedokázala tak vychutnať, veď aj na konci toho sme sa zhodli, že by bolo všetko iné, ak by sme tam išli aspoň o mesiac neskôr. Všetci sme boli ešte unavení z cestovania a museli sme cestovať opäť. Všetko to ale bola úžasná skúsenosť. Udiali sa tam veci, ktoré netešia ani jednú z nás, ale sú veci, ktoré mi naozaj niečo dali.

Samozrejme, že som sa stretla aj s Ninou aj keď len na chvíľu. Aspoň na to, to bolo dobré :)

A čo plánujete robiť cez prázdniny vy? Ja hlavne oddychovať, venovať sa sebe a užívať si každú voľnú chvíľu, ktorá sa mi naskytne.

bottom of page