top of page

Farby

Ahojte, krásny piatok Vám prajem!

Dnes je vonku naozaj ukážkovo! Viem, že v každom článku pomaly alebo isto hovorím o počasí, ale je to jedna z maličkostí, ktoré naozaj vedia môj deň vylepšiť.

Rovnako ako posledné dni aj dnešok som trávila na praxi, potom som mala stretko, potom som bola vonku a o chvíľu idem von zasa.

Teším sa z takých dni, kedy mám pocit, že niečo robím. Aj keď som unavená a možno by som si najradšej ľahla a trošku si pospala viem, že potom by som sa cítila zle.

Včera som mala taký pocit strachu či neistoty. Neznesiem pocit, že svoje sny nedosiahnem. Ak som dlho sama, alebo ak dlho nepíšem či nehrám na klavíri, takýto pocit mám.

Som len človek a báť sa je normálne. Nikdy sa nevzdám, vždy sa budem snažiť najviac ako budem vládať. Niekedy však musím mať aj taký pocit, aby ma to potom znova nakoplo a ja som sa mohla pustiť ďalej.

Dnes som si zo skrine vytiahla opäť túto sukničku, ktorú ste mohli vidieť v červeno - žltom prevedení. Tentokrát som sa rozhodla nebáť sa farieb a skombinovať ich viac.

Musím povedať, že som sa v tomto oblečení cítila príjemnejšie ako som si zo začiatku myslela. Časom by som možno chcela obmeniť aj topánky, keďže občas mám pocit, že sa ich snažím kombinovať naozaj ku všetkému. A nie, nie sú moje jediné! :D

Fotiť sa s kávou som naozaj neplánovala ani to nemá nijaký súvis s predošlým článkom, iba som si ju kúpila pred fotením a nemala som ju kde odložiť. Ale keď už je reč o káve, ochutnala som sójové latté a musím povedať, že je od dnešného dňa mojím najobľúbenejším!

A čo sa týka mojej dnešnej nálady, je naozaj perfektná. Dar reči je jedným z najväčších darov, ktoré boli nám ľuďom pridelené. Jednoducho byť sám sebou, vedieť vyjadriť svoje pocity, pomôcť druhému človeku je naozaj obrovský dar. Som veľmi rada, že som dnešok (zatiaľ) strávila s človekom, ktorému na mne záleží a že sme si navzájom svojimi povzbudivými myšlienkami zmenili deň na krajší a svetlejší.

bottom of page