top of page

Stripes

Už je nedeľa?

Včera, keď som bola na výlete, kde mi mal čas ubiehať mi išiel naozaj pomaly a dnes je to teda úplný opak!

Keď som bola mladšia mala som skôr vybranú vysokú školu ako strednú, pretože som nevedela nájsť vysokú školu s takým zameraním, akým sa chcem ďalej uberať. Stále som sa tešila, že pôjdem do Bratislavy a tam budem študovať, žiť vo veľkom meste a podobne.

Minule keď som tam bola som si povedala, že by som tam nechcela žiť. Mesto sa mi prestávalo páčiť, zničené budovy tiež, lenže včera sa môj názor trošku zmenil.

Aj keď chcem ísť stále študovať inam, včera som sa v Bratislave cítila ako doma. Prešli sme asi milión kilometrov, nebola to žiadna rušná Bratislava ako naposledy, neverila by som, že niekedy poviem že tam bolo naozaj pokojne a ja som si oddýchla.

Najviac som si asi užila hranie na klavíri, ktoré si môžte pozrieť aj tu .

Takýto klavír by som si teda priala mať, verím, že raz ho aj mať budem, Som ale vďačná. že vôbec nejaký mám :) Taktiež už v priebehu nasledujúcich dní pridám nové klavírne video so skladbou tak nádhernou až sa neviem dočkať!

Áno, priznávam bolo mi v tom teplo, ale nie až tak ako by ste si možno mysleli. A sveter som nosila až po daždi.

Každopádne cítila som sa v tom veľmi pohodlne a hlavne to už nebola sukňa, ktorú pridávam stále :))

Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa :))

Nohavice: C&A

Rolák: Reserved

Topánky: Baťa

Sveter: sekáč

Ruksak: od babky

bottom of page