top of page

Trvalo to krátko

Dnes v noci, takmer nadránom sme sa vrátili z našej mini dovolenky v Prahe. Každý jeden deň sme chodili viac, ako som bola zvyknutá či pripravená. S dovolenkou sa mi doteraz spojoval oddych, leňošenie, vyvaľovanie sa na pláži či pri bazéne. Tentokrát to bolo skôr o objavovaní pre mňa zatiaľ nepoznanej Prahy.

Ráno sme išli vlakom a cesta trvala 7 hodín, na moje prekvapenie mi zbehla celkom rýchlo a ani na chvíľu som sa nenudila. Ako to už býva zvykom, že ak ja cestujem stále sa niečo prihodí tak aj táto cesta nebola výnimkou a celý náš vlak museli vymeniť s iným, našťastie to nebolo až také zlé ako to spočiatku vyzeralo.

Keď sme prišli do Prahy, trošku sme sa po nej pomotali a išli sme rovno do Palladia, pretože naše ubytko ešte nebolo pripravené. Samozrejme, že moje kroky smerovali okamžite do Lush, kde som si kúpila masku na tvár: Let the good times roll a penu do kúpeľa. Ach keby som tam len tak išla sama, kľudne by som sa s tým predavačom rozprávala o Lushi aj hodiny. Zbožňujem chlapov v Lushi :D Vždy prídu, odporučia niečo čo ani nepotrebujem no nakoniec s tým aj tak v taške odchádzam.

Potom sme sa išli ubytovať, navečerali sme sa a išli sme do múzea voskových figurín Grévin a tam bolo tiež super. Pred ním stál černoch, ktorý mi pred vchodom začal veľmi ochotne vysvetľovať, koľko stojí vstupenka, či som študent ak áno je to lacnejšie. Dobre sa mi ho počúvalo, neskôr som ale usúdila, že ho nenechám trápiť sa ďalej a povedala som mu, že lístky už zakúpené máme.

Nato sa veľmi rozosmial, dali sme si givemefive a zakončil to vetou Oh, you are so beautiful. Takže som do múzea odchádzala s naozaj širokánskym úsmevom :)

Večer sme zakončili na Karlovom moste a so zmrzlinou v ruke sme sa vybrali späť na ubytovanie.

A čo sa dialo na ďalší deň?

Nebojte sa, aj to sa dozviete :)

bottom of page