top of page

Praha

Ďalší deň v Prahe sme strávili na Hrade, v záhrade, na ktorej názov si nespomínam a v ten deň sme prešli najviac kilometrov za celý výlet.

Najviac sa mi asi páčila tá záhrada, voľne tam pobehovali pávy a bolo tam naozaj krásne.

Najviac som sa aj tak tešila, že pôjdem na kávu do Paula. Tam sa mi tiež neskutočne páčilo, francúzska atmosféra, macaron, cappuccino a krásne ráno bolo za mnou.

Musím povedať, že celá Praha sa mi naozaj veľmi páčila. Bolo v nej ešte viac cudzincov ako naposledy, ale mne sa tá rôznorodosť naozaj veľmi, veľmi páčila. Aj keď ma prekvapilo, keď nás na obede čašníčka najprv oslovila po anglicky ako po česky.

A to by bolo asi všetko z nášho výletu. Strávili sme tam ešte jeden deň, motali sme sa po Václavskom námestí a ja som bola naozaj šťastná. Mohla som sa voľne nadýchnuť a od všetkého na chvíľu upustiť a užívať si prítomnosť.

Dnes bol deň, kedy som spravila prvý krok k mojim plánom na ďalší rok a ja nemôžem byť šťastnejšia. Keď si o mne niekto myslel, že ma to odradí, mýlil sa, pretože som namotivovaná ešte viac :)

Keď som prišla domov bola som plná energie a života, znovu to všetko bolo ako za starých časov, stále šťastná a usmievavá. Rozosmievala som iných a takáto "ja" som sa sebe naozaj páčila.

Dúfam, že taká už ostanem naveky. A že ďalšie okolnosti, ktoré k mojej nálade prispeli sa budú len a len rozvíjať :)

bottom of page