top of page

Hello princess

Blížia sa nám Vianoce a keď chcete niekomu urobiť radosť a naozaj neviete ako, mám pre Vás jeden typ na darček, ktorý poteší každé dievča.

Presne pred týždňom som mala meniny a od sestry som dostala tento skvelý darček a to Hello princess korunku od Pupy.

Nachádza sa v nej 5 kompaktných očných tieňov, 1 krémová lícenka, 1 all-over púder, 1 primer na oči, 1 aplikátor, 2 krémové rúže, 2 lesky na pery a zrkadielko z oboch strán.

Je to naozaj skvelý a praktický darček, hlavne ak sa možno niekde ponáhľate a chcete sa maľovať napríklad vo vlaku či v autobuse a nechce sa Vám so sebou brať obrovskú paletu očných tieňov, lícenku, primer, rúž a ešte aj zrkadlo, máte to všetko v jednej kope.

Táto paletka má za mňa jedno veľké áno! Je naozaj skvelá, jej kvalita ma tiež prekvapila a je skutočne rozkošná. O to viac ma tento darček potešil, že som pred tým ako som ho dostala o ňom ani netušila.


bottom of page