top of page

Pink panda

Nie je tajomstvom, že make-up milujem. Vždy sa nájde niečo čo nemám, alebo chcem aj napriek tomu, že niečo podobné už mám.

Tentokrát som využila úžasnú zľavu a kúpila som si zo stránky www.pinkpanda.sk paletku so 77 onými tieňmi! Áno až toľko ich tam je.

Musím povedať, že ma veľmi prekvapilo ako to prišlo zabalené.

Prišlo to v tomto balíčku zabalené tak, aby sa vo vnútri nemohli nič poškodiť. Mala som tam iba 2 veci a aj keď bol balíček priveľký, potešilo ma, že sa paletke nič nestalo a neprišla rozbitá alebo podobne zničená.

Paletku s množstvom tieňov máme doma už strašne dlho, ale keďže aj očné tiene majú nejakú trvanlivosť, táto ju krásne nahradí. Už sa neviem dočkať, kedy všetky tiene vyskúšam. Aj keď si samú seba neviem predstaviť so zelenými očami, všetko je raz po prvýkrát a ja ich minimálna na doma raz vyskúšam.

Prajem Vám ešte krásny víkend.


bottom of page