top of page

Crazy Colour run

Today I had the best day ever!

Síce mám pripravené iné príspevky, nafotené outfity, neodpustila by som si ak by som tento príspevok neuprednostnila.

Na začiatku som tento beh trošku zavrhla, štartovné mi pripadalo drahé a zabehnúť 5km? Asi nie som normálna.

Ako ale naše prázdniny ubiehali, moja sestra mi navrhla, aby sme tam išli spolu a vtedy bolo rozhodnuté.

Tento beh s farbami, bol pre mňa najlepším zážitkom tohto leta. Nezabehla som to celé bez prestávky, bola som naozaj unavená, ale keď som prechádzala jednotlivými farebnými zónami, psychicky som sa cítila lepšie a lepšie. Aj keď mi farbu hodili do tváre, do ucha, do brucha a vlastne všade!

Po dobehnutí do cieľa sme dostali každý zlatú medailu a ďalej sme sa išli zabávať. Dokonca tam bol aj Schwarzkopf stánok, v ktorom som si konce svojich vlasov nechala zafarbiť na ružovo. Nie je to veľmi na mojich tmavých vlasoch vidieť, ale na slnku celkom áno.

Domov som prišla akoby som spadla do farby ale s obrovským úsmevom na tvári, ktorý mi nezmizol ani keď som po sprche zistila, že tie farby na mne držia stále a poriadne.

Ak váhate nad tým či sa takejto udalosti zúčastniť, alebo nie. Určite áno! Neváhajte už ani sekundu a zažite taký skvelý deň, aký som dnes zažila aj ja!


bottom of page