top of page

Prázdniny

V momente kedy sa včerajší deň premenil na dnešný som si povedala, že toto leto sa nebudem nudiť. Budem sa snažiť nejako sa zamestnávať a snáď sa mi to aj podarí. Na internete som teraz menej ako kedysi. Najradšej by som išla niekde ku moru - kľudne aj na mesiac ak by to bolo také ľahké -oddýchla si a zažila niečo nové.

Toto leto mi to ale nesplní, to viem už teraz. Zväčša budem iba pracovať a šetriť si na budúce leto. O rok o takomto čase....by som chcela byť už v USA. Preto musím toto leto pracovať, aby som som si tento obrovský sen mohla splniť.

Tak či onak aj na Slovensku sa dá cestovať, určite neplánujem sedieť doma :) Dnes pôjdem na oslavu, na ktorú sa veľmi teším a viem, že až prekoná moje očakávania.

Musím povedať, že tieto šaty z.b.o.ž.ň.u.j.e.m! Kúpila som si ich tiež v Reserved, kde som už dlhšie po nich pokukovala len som čakala na nejakú zľavu alebo niečo podobné :D K šatám som zvolila jednoduchú pastelovú ružovú kabelku a béžové lodičky.

Neviem čím to bude ale vkuse si oblečiem niečo čo si oblečie aj naša riaditeľka, vkuse sa zhodujeme aspoň vo farbe -_- :D Vždy sa na tom zasmejem a už len čakám čo to bude nabudúce.

Prajem Vám krásne prázdniny, nepreseďte ich doma. Ak máte možnosť cestovať tak cestujte, oddychujte a objavujte nové veci. Cez prázdniny sa venujte sebe, robte to čo ste cez školský rok robiť nemohli a buďte šťastní a plní energie :)

bottom of page