top of page

Bomber jacket

Minulý týždeň, alebo to bol tento? Už si vlastne ani nepamätám, keďže tento týždeň bol taký náročný až som čakala, že sa nikdy neskončí.

V škole sa mi toho nahromadilo, mala som čo robiť aj s "prijímačkami" na vysokú školu, k tomu ešte práca a klavír. Stále dookola v jednom kruhu a ja som rada, že ďalší týždeň bude ľahší a krajší.

Ale späť k pointe.

Keď som bola na nákupoch spočiatku som si nevedela vybrať ani jednu vec. Aj Vám sa to stáva, že keď už konečne máte výplatu, jednoducho si nedokážete na seba nič kúpiť? Mne sa to stáva už permanentne.

Keď som už bola na odchode, zahliadla som túto bomberu a nemohla som odísť bez toho, aby som si ju aspoň nevyskúšala. Videla som ju tuším ešte pred Vianocami a už vtedy ma oslovila.

Dá sa krásne skombinovať aj s obyčajným bielym tričkom s véčkovým výstrihom, rolákom či dokonca aj košeľou. Je to bombera, ktorá vlastne pasuje k hocičomu. Nie je ani príliš športová ani nejako elegantná.

Cena Vás môže trošku odradiť, ale za mňa je to kúsok, ktorého kúpu nebudem ľutovať.

Nájdete ju v Reseved za 39,99€ :)


bottom of page