top of page

Univerzita


Tešila som sa a hlavne som dúfala, že raz budem o tomto písať.

Ale pekne poporiadku.

Veľmi som o škole nehovorila, nechcela som to medzi ľuďmi veľmi rozoberať, hlavne keď som si nebola istá či vôbec mám šancu a či by ma mohli prijať.

Hlásila som sa na 2 odbory na University of Sunderland v Anglicku. Sunderland je krásne mesto pri mori, ponúka podľa mňa množstvo možností hlavne popri štúdiu a ja som sa do neho zamilovala, hneď ako som si ho vygooglila.

Nikdy by ma nenapadlo, že sa raz budem hlásiť na školu v Anglicku, stalo sa a keby len to.

Dnes mi prišla odpoveď z Univerzity, v ktorej sa písalo, že ma prijímajú.

V utorok som mala pohovor cez telefón a musela som im tiež poslať porfólio s mojimi návrhmi a kresbami.

Hlásila som sa totižto na dva odbory.

Jeden je Fashion Journalism čiže by mohla byť zo mňa novinárka v oblasti módy. Časopisy, prehliadky, jednoducho sen.

Druhý sa volá Fashion product and promotion a je to odbor, ktorý je zameraný skôr na návrhárstvo. Keď si spomeniem ako som stresovala, ako som chcela mať všetko hotové v jeden večer, ako som sa snažila urobiť čo najlepšie návrhy. Teraz mi to príde vtipné.

Keď mi dnes prišla kladná odpoveď, rozplakala som sa. Ale od šťastia. V tej chvíli som bola na seba neskutočne hrdá. Dokázala som to, aj keď som sa veľmi bála a pomaly som si prestávala veriť.

Hneď som to musela oznámiť rodine a kamarátom. Už som nemohla vydržať ani jediný deň. Tak veľmi sa teším, cítim sa ako najšťastnejší človek na svete.

Už sa len rozhodnúť, ktorý odbor si vyberiem, aj keď už v kútiku duše tuším, ktorý to bude.


bottom of page