top of page

Praha

Ako ste tento víkend víkendovali? Ja som túžila po tom, aby som sa mohla vyspať a len tak pozerať filmy pri telke, avšak nakoniec som urobila niečo úplne odlišné od pôvodných plánov a išla som na výlet do Prahy. Mala som to naplánované skôr, nebojte sa, z dňa na deň sa rozhodujem len málokedy.

V piatok sa začal môj výlet, keďže som po škole cestovala do Bratislavy, tam som sa stretla s Ninou a ráno sme s budíkom o 3:30! vyrazili z Bratislavy do Prahy. Nikdy predtým som nebola na takom výlete sama - myslím mimo republiky.

Keď som už teraz doma a spomínam na tie dva dni, som rada, že som neostala doma. Podarilo sa nám stratiť sa asi tak 5x ale nebolo to nikdy nič vážne, vždy sme vedeli nájsť cestu naspäť a ja som bola hrdá na seba, že som sa tam nestratila a že som si vyskúšala aké to je, byť v "cudzine" sama a bez rodiny.

Náš výlet bol skôr asi o nakupovaní aj keď som si domov takmer nič ani nepriniesla. Povedala som si, že do Česka nepôjdem dovtedy kým nebudú mať eurá, pretože z ich korún som bola naozaj zmätená. Ak by som si to vedela prerátať na € - čo som aj vedela, ale nechcelo sa mi to robiť zakaždým - kúpila by som si úplne iné veci a neprišla domov s prázdnou peňaženkou.

Som však toho názoru, že peniaze boli a vždy aj budú. Išlo predsa o výlet, o ten zážitok byť niekde mimo domova a aspoň na chvíľu si "vydýchnuť" keďže z blížiacej sa maturity mám už poriadne nervy. Niežeby som sa bála, chcem to už mať za sebou. V škole sa toho kopí neskutočne veľa a ja musím priznať, že už nevládzem.

Dúfam, že aj Váš víkend bol taký krásny ako môj.


bottom of page