top of page

Po dlhšom čase

Po dlhšom čase mám opäť pocit, že všetko bude nakoniec dobré a nemala by som sa zbytočne trápiť pre maličkosti, alebo byť na ľudí príliš agresívna, keď viem, že si to vôbec nezaslúžia.

Je až neskutočné, že je marec, maturity sú už za rohom a ja sa nemôžem dočkať dňa, kedy tu budem písať, aká som šťastná, že ich mám konečne za sebou. Aj keď je na svete množstvo vecí, ktoré sú ťažšie a zložitejšie ako maturity, momentálne nič viac stresujúce vo svojom živote nemám. Mám pocit, že sa každý deň vraciam zo školy unavená a bez akéhokoľvek záujmu urobiť niečo iné, ako len tak bez pohnutia sedieť na gauči a pozerať telku či čumieť znovu do mobilu a byť na Facebooku. Niekedy mám pocit, že práve toto nič nerobenie a stereotyp ma vie ešte viac vyčerpať.

Pomaly by som si mala začať plánovať svoje letné prázdniny, keďže po nich hneď nastúpim na vysokú. Zatiaľ však nemám ani poňatia, kde by som išla. Rozmýšľam hlavne nad nejakou brigádou v zahraničí, ale nič bližšie ešte neviem. Podľa mňa som ale dosť spontánna a viem, že určite niečo vymyslím. Teda aspoň v to dúfam!

Zajtra mám na pláne trošku kultúrnejší program a teším sa na víkend, kedy budem zo svojou rodinou. Ozaj už som Vám spomínala, že som mala pred týždňom svoju prvú policajnú kontrolu ako šoférka? Aj keď som nič zlé neurobila, nepila a mala doklady pri sebe a v poriadku, naozaj som sa bála a bola som z toho vyklepaná ešte asi pol hodinu po kontrole. Teraz sa pri tej spomienke už len pousmejem.

Som veľmi šťastná, že pred maturitami mám ešte týždňové prázdniny, a že si počas nich môžem naozaj oddýchnuť. A učiť sa, ale to je samozrejmosť. Nech už som akokoľvek unavená a vyčerpaná viem, že musím tieto posledné tri mesiace zabrať a zvládnuť to. Mám zopár obrovských motivácií a viem, že vďaka nim sa nim to podarí.

Všetkým maturantom držím palce. Zvládneme to, uvidíte!


bottom of page