top of page

Almost

Počasie sa už pomaličky začína prebúdzať a ja som z toho neskutočne šťastná, pretože nosenie kabátov a zimných vetroviek ma už naozaj prestávalo baviť. Mám rada zimu, ale nie ak trvá pridlho. Samozrejme, súhlasím s tým, že aj v zime sa dá obliecť hocijako, skombinovať farby a hlavne sa obliekať farebne, pretože nosenie tmavých a čiernych vecí v zime naozaj nenávidím.

S blížiacou sa jarou som vymenila čižmy za tenisky a kabáty za tenšiu vetrovku, ktorú mám oblečenú aj na fotke. Cítim sa oveľa lepšie a hlavne pohodlnejšie. Nie som fanúšik vrstiev, ktoré z vás urobia akurát tak snehuliaka a nie módnu ikonu. Ale áno, aj s týmto by sa dalo polemizovať.

Včera som sa bola pozrieť na divadlo Rómeo a Júlia. Síce to bolo modernejšie spracované, naozaj sa mi to páčilo a ja som z toho nemohla spustiť oči.

Rozhodla som sa, že do divadla budem chodiť častejšie, pretože je to úplne iný zážitok ako sedieť doma a pozerať filmové spracovanie v televízií. Divadlo má svoje čaro a ja ho chcem spoznávať a využívať ešte viac


bottom of page