top of page

Maturita

Ani sme sa nenazdali a maturity máme za sebou. Som neskutočne šťastná, že je to tak. Ak by som si to mala zopakovať, urobila by som všetko preto, aby som sa tomu vyhla.

Keď som uvidela test zo slovenčiny, pripadal mi ľahší, ako som čakala. Naša slovenčina vyzerá tak, že sa väčšinou naozaj neučíme a vždy rozoberáme témy, ktoré sa slovenčiny netýkajú ani okrajovo. Preto som sa jej trošku obávala, našťastie som to zvládla aj keď zatiaľ naisto neviem na koľko % som to napísala, podľa neoficiálnych výsledkov to vyzerá veľmi sľubne. V ten deň som išla spať o pol 9 večer, pretože som bola taká unavená a vyčerpaná ako už dlho nie.

Na druhý deň nás čakala angličtina a ja som bola v dvoch častiach testu úplne stratená. Keď som dopísala test a išla som na obed, pripadala som si hlúpo. Akoby som všetko zabudla a nevedela už ani svoje meno. Mala som pocit, že som test nespravila a s veľkým očakávaním som už len čakala na druhú časť a to na essay. Bála som sa jej, pretože som nevedela či mi téma sadne alebo či nebudem musieť napísať bussiness letter alebo niečo také. Našťastie téma bola ako stvorená pre mňa. Písala som článok ako odušu a veľmi som sa tešila, že aspoň sloh mi vyšiel. Doma som si samozrejme pozrela výsledky a na moje obrovské prekvapenie je tých chýb naozaj málo a som veľmi rada, že je to tak a že som išla maturovať z úrovne B2. Keby som tak neurobila nemohla by som ísť na vysokú školu do Anglicka. Teda mohla, ale takto nemusím robiť žiadne iné testy či certifikáty.

Z týchto dvoch dňov som bola naozaj vyčerpaná a ja sa už neviem dočkať konca. Aspoň na chvíľu si zasa užiť pocit nič nerobenia a pripravovania sa na vysokú školu.

Do konca zostávajú už len 2 mesiace no počas nich mám odovzdať jednu prácu, spraviť štátnice, obhajovať prácu, zmaturovať, spraviť absolventské skúšky z klavíru a pri tom všetkom nestratiť rozum a nezosypať sa. Dúfam, že to všetko zvládnem a že čas len tak preletí.

Zajtra sa už koná módna prehliadka a aj keď som vyčerpaná, naozaj sa na ňu veľmi teším.

Ou a zmienila som sa o tom, že tam nejdem len ako divák, ale že zopár modelov predvediem aj ja?


bottom of page