top of page

Módna prehliadka

Ako prvé chcem povedať, že som neskutočne vďačná za príležitosť vyskúšať si byť aspoň na jeden deň modelkou.

Cez víkend 18. 3. 2017 sa u nás v Poprade v kaviarni Malý princ uskutočnila módna prehliadka talentovanej návrhárky pani Valérii Závackej.

Keď som mala pohovor na univerzitu, bolo mi povedané, že budem písať o rôznych prehliadkach a pracovať na ich stránke od prvého dňa. Povedala som si: ,,Vau to je super, písať o prehliadkach kde návrhári ukážu čo sa v nich skrýva a všetkým predvedú svoj talent."

Nikdy, naozaj nikdy ma však nenapadlo, žeby som raz mohla byt jej súčasťou. Všetko sa začalo prípravou nádherných kreatívnych účesov, ktoré nám na hlavách vykúzlili dievčatá zo Studio Exclusive. Toto štúdio odporúčam naozaj každému, pretože naše účesy boli neskutočné.

Čas ubiehal rýchlejšie ako som čakala a my sme sa začali obliekať a pripravovať. O 6 sa to všetko začalo a čím viac sa blížil čas, kedy som sa mala v šatách predviesť, tým rýchlejšie mi srdce v hrudi začínalo biť a pomaly sa tuším z hrude aj vytratilo. Keď som však urobila prvý krok, zamilovala som si to. Musím uznať, že bolo trošku divné, že všetky oči smerovali na mňa, ale nakoniec som si ten pocit užila.

K samotným modelom prehliadky, ktorú tvorili prevažne šaty. Kedže som bola jednou z modeliek mala som prístup ku všetkým šatám a všetky som si aj obzrela. Každé z nich boli dokonale prepracované, nádherne zdobené a čo je najviac bolo vidno, že boli robené s láskou. V šatách som sa cítila príjemne a dokonca som bola prvýkrát aj v svadobných šatách. Dúfam, že to nebolo naposledy ha-ha.

Ak by som to mala zhrnúť.

Všetky modelky boli perfektné. Boli sme tam my, obyčajné ženy a možno aj vďaka tomu to dopadlo výborne. Zažiť niečo také bol jeden úžasný a naozaj nezabudnuteľný zážitok. Nesedela som len doma, nepozerala žiaden film či prehliadku, ale bola som jej súčasťou.

Je úžasné ak človek robí to čo ho baví a napĺňa. Na svete budú stále ľudia, ktorým nikdy nevyhoviete, avšak nikdy by sme sa nemali vzdávať našich snov, pretože skutočnosť, že sa môžu stat skutočnosťou robia náš život vzrušujúcim a nezabudnuteľným.

Ešte raz jedna obrovská vďaka za možnosť zažiť si módnu prehliadku na vlastnej koži.

Pani Valérii Závackej prajem veľa úspechov a more nápadov na ďalšie krásne extravagantné modely.

Foto: Martina Dlubáčová Blašková


bottom of page