top of page

B-day

Som vďačná za dospievanie a uvedomovanie si toho,čo všetko ľudia pre nás znamenajú. Je skvelé, ak spoznáte niekoho nového a neviete si ďalej život bez toho človeka predstaviť, a je tiež skvelé, ak takého človeka vo svojom živote už dlhšie máte.

Ani neviem, ako ten čas letí, všetko sa mení, škola sa končí.

Zatiaľ každý jeden maturant mi potvrdil, že učiť sa je to posledné, čo teraz robí. Akoby sme boli už všetci z toho učenia a množstva informácií unavení.

Akurát po dopísaní tohto článku sa chystám konečne učiť. Pozerám sa na zoznam maturitných otázok a zatiaľ mi takmer nič nehovoria. Pomaličky začínam mať stres, ale viem, že aj ten časom opadne a ani sa nenazdáme a všetko bude už za nami.

Tento rok mám neskutočnú chuť oslavovať narodeniny, nie svoje, ale tie iných. Chcem urobiť všetko preto, aby sa cítili šťastne a výnimočne a dúfam, že sa mi to aspoň dnes podarilo.

Zistila som, aká viem byť neskutočne tvrdohlavá a drzá ak som v kuchyni a mamka sa mi snaží pomôcť. Koľko nervov som ja len pri včerajšom pečení stratila! Ale musím povedať, že to stálo zato.

Mám pocit, že tento rok bude lepší ako tie minulé. Neviem prečo, možno som len zvedavá ako sa môj život bude po strednej škole uberať, momentálne som však šťastná a verím, že to tak už navždy ostane. :)


bottom of page