top of page

Blondínou sa nikdy nestanem

Keď som bola mladšia, bola som na svoje hnedé, dlhé a kučeravé vlasy neskutočne hrdá. No dobre, občas som si ich možno vyžehlila, ale nikdy som nebola za to, aby som ich mala rovné stále, alebo žeby som si ich nebodaj prefarbila!

Ako som však dospievala, začala som rozmýšľať nad zmenou.

Myslím si, že v živote ženy stále nastane obdobie, kedy by sa chcela zmeniť, alebo aspoň trošku zaexperimentovať.

Ja som si vlasy dala nafarbiť prvýkrát tento rok a pár mesiacov na to, som si ich dala zosvetliť.

S ich farbou a strihom, zabudla som sa zmieniť o tom, že sú asi o viac ako polovicu kratšie ako pred farbením, som maximálne spokojná.

Myslím si však, že toto bol poslednýkrát čo som si ich dávala farbiť, pretože keď som si pozerala svoje staré fotografie, znovu sa mi zapáčila aj moja stará farba.

Aby som to zhrnula, som spokojná s oboma farbami a viem, že ešte budem experimentovať počas môjho života s nimi veľakrát.

Som rada, že som si nenafarbila vlasy už v mladšom veku, kto vie ako by vyzerali teraz.

Je však v poriadku, ak chceme občas zmenu.

Niekedy sa zmena naozaj žiada.


bottom of page