top of page

Maturita-formalita časť 1

Ako sa to mohlo stať? Ako môže tento rok ubiehať ešte rýchlejšie ako ten predošlý?

Všetci vždy hovorili, že štvrtý ročník ubehne ako voda, že sa ani nenazdáme a bude po maturite. Teraz je už máj a práve v tomto čase moja trieda už maturuje a ja som doma a pripravujem sa na svoju maturitu v piatok. Teším sa na ňu, no viem, že keď budem kráčať do školy, budem sa neuveriteľne báť. Musím sa priznať, že závidím dievčatám, ktoré už odpovedali a majú to za sebou.

Koniec koncov, ak sa na to poriadne pripravím, nemám sa čoho báť. Najradšej by som už bola, ak by som mala aj po ústnych maturitách celkovo. Ak by som ich mala však teraz, nedokázala by som toho povedať veľa, skutočne by som sa už mala začať poriadne učiť.

Počas mojej obhajoby budem mať oblečené tieto šaty, čo mi pripomenulo, ako sa môj štýl obliekania počas strednej školy menil. Pamätám si, ako som nosila samé sukne a šaty, všetko bolo prekombinované, chcela som sa čo najviac priblížiť k Blair z Gossip Girl. Avšak neverím, že sa mi to niekedy podarilo.

Chcela som byť dospelou a vyzerať staršie, teraz nosím už len nohavice a takto sa obliekam iba príležitostne. Som zvedavá či Anglicko opäť môj štýl nejako pozmení. Úprimne dúfam, že áno.

Teším sa už na leto. A s hlavou v oblakoch naozaj nie som schopná venovať sa učeniu.

Ešte pred rokom som rozmýšľala nad tým, že pôjdem do USA a pôjdem tam na celý rok. Neskôr som rozmýšľala, že tam pôjdem len na leto a nakoniec som sa rozhodla ísť predsa len do školy.

Aj keď zatiaľ žiadnu prácu na leto nemám, viem, že si ju nájdem, ak sa tak rozhodnem.

Najviac sa však teším na to, keď už budem po škole a budem sa pripravovať na tú ďalšiu, na ktorú sa už neuveriteľne teším. Nebude to ľahké, hlavne po tom, čo som si minule predstavila, že tam budem úplne sama a že odídem od všetkých ľudí, ktorých mám rada.

Som však zvedavá čo ma čaká :) Život sa len teraz začína :)


bottom of page