top of page

Po dlhšom čase

Posledný týždeň som sa necítila veľmi dobre. Nemala som chuť rozprávať sa a už vôbec nie písať. Dnes som mala úplne nabitý program, no konečne sa necítim zbytočná a som celkom šťastná. Nie že by sa udialo niečo, prečo by som sa mala cítiť zle a nepotrebne, keďže som však už doma dosť dlho a patrím k ľuďom, ktorí musia vkuse niečo robiť, cítila som sa zle, že som doma a len tak oddychujem. Vlastne som mala obdobie, kedy som sa nechcela z bytu alebo postele pohnúť či niekoho známeho vonku stretnúť. No koniec týmto pesimistickým slovám a dňom.

Veď je leto! Skutočne by som sa mala tešiť a robiť len to čo ma baví. V mojom živote mám veľa dôvodov na to, byť šťastná.

Napríklad...minulý týždeň som obnovila moju spoluprácu s Bonprixom a tak o chvíľu budete môcť vidieť zopár zaujímavých outfitov, alebo že mám od dnes brigádu, v ktorej sa mi skutočne páči. Aj keď som celkom nevedela, čo si mám spočiatku o tom myslieť a čo ma bude čakať, nakoniec som rada, že som do toho išla bez rozmýšľania a verím, že v nej budem spokojná.

Leto sa ešte len začne a ja už plánujem každý jeden deň využiť naplno.

Košeľa: Stradivarius

Nohavice: Hm

Topánky: Poľsko


bottom of page