top of page

Spolupráca

Ako som už skôr spomínala, opäť sa mi naskytla možnosť spolupracovať s internetovým obchodom Bonprix - nemeckou firmou, ktorá sa zaoberá zásielkovým obchodom v odevnom priemysle.

Pred pár dňami som si opäť pozerala moje staré príspevky na blogu. Ešte dnes si pamätám, ako som si ho zakladala a tešila sa, že budem robiť niečo čo ma bude naozaj napĺňať.

Som šťastná, že som si ho založila, pretože ak by sa tak nestalo, možno by som ani nešla na takú vysokú školu a na taký odbor na aký idem.

Móda ma vie stále fascinovať a najmä ľudia, ktorí ju vedia predať. Ľudia, ktorí si vedia obliecť čokoľvek a bude to na nich vyzerať úžasne a dokonale. V súčasnosti je na svete neskutočné množstvo štýlov, trendov, módnych výstrelkov, ktoré sú každým rokom viac divnejšie no aj zaujímavejšie.

Teším sa, že o pár mesiacov pôjdem do Anglicka a uvidím niečo úplne iné. Viackrát sa mi stalo, že som si chcela niečo obliecť, ale nakoniec som si povedala, že to nie je vhodné, že to nepatrí do mesta, v ktorom žijem.

Čím som ale staršia, pochopila som, že bude najlepšie, ak sa budem obliekať podľa toho čo sa páči hlavne mne. V čom sa cítim pohodlne a spokojne. Nemôžem však povedať, že sa niekedy naozaj neoblečiem až prehnane prekombinovane a potom si to celý čas vyčítam.

Šaty ako sú tieto zbožňujem, sú pohodlné a cítim sa v nich ako v pyžame :D Hlavné ale je, že sú skutočne pohodlné, materiál je tenší a vhodný na toto letné počasie.Odporúčala by som vám však zakúpiť si ich o číslo menšie, potom vám sadnú ako uliate. A tenisky? Tie úplne zbožňujem a vďaka ich materiálu ich môžem nosiť aj do dažďa.

Šaty: http://www.bonprixshop.eu/style/upletove-saty-657639747/?catalogueNumber=949308&type=image&category=1331&return=ref

Topánky: http://www.bonprixshop.eu/style/obuv-na-volny-cas-509377090/?catalogueNumber=908788&return=ref


bottom of page