top of page

Miesta

Vždy som sa tešila, že som z mesta. Napriek tomu, že bývam pod Tatrami som do nich často nechodila. Nelákali ma. Nemala som záujem o dlhé chodenie o množstvo hmyzu naokolo, nikdy ma to nenabíjalo energiou a vždy som bola z toho unavená. Za posledný rok sa ale niečo vo mne zmenilo a ja už viac nemám chuť tráviť všetok svoj voľný čas v centre mesta.

Toto miesto sa nachádza blízko Popradu a aj keď tam nechodím príliš často, páči sa mi. Pretože je tam ticho, pretože tam môžem premýšľať a dovoliť času, aby sa aspoň na chvíľku zastavil.

Som šťastná, že je konečne leto a aj keď mi bolo v tomto oblečení trošku teplo, vôbec mi to nevadilo. Nemám rada, keď mi je zima a tá mi je mimochodom takmer stále.

Nohavice sú teplákové a sú skutočne veľmi pohodlné a ľahko kombinovateľné. S ruksakom som maximálne spokojná, je dostatočne veľký, vo vnútri ma priečinky na telefón či iné maličkosti. Je kožený a na svoju cenu je naozaj kvalitný. Už sa teším ako ho budem nosiť do školy.

S Bonprixom som veľmi spokojná, je to obchod kde si každý nájde niečo čo sa mu bude páčiť. Ponúka množstvo štýlov, kolekcií pre všetky vekové kategórie, pre ženy, mužov a deti. Veď posúďte sami :)

Nohavice: http://www.bonprixshop.eu/style/teplakove-nohavice-679418832/?catalogueNumber=956820&source=1

Ruksak: http://www.bonprixshop.eu/


bottom of page