top of page

The One memory of Flora Banks


Predvčerom som bola v kníhkupectve a chcela som si kúpiť úplne inú knihu, ako som si kúpila. Poznáte ten pocit, keď máte tri knihy rozčítané, no žiadna vás nebaví natoľko, aby ste pri nej sedeli a čítali ju ďalej? Taký pocit som mala presne dva dni dozadu a preto som sa rozhodla, že si kúpim nejakú úplne novú knihu.

Už pár rokov "sledujem" zopár britských youtuberov a najobľúbenejšia je asi Zoella, ktorá má aj tento rok svoj bookclub, kde odporúča knihy: https://www.whsmith.co.uk/dept/zoella-book-club-2016

Minulý rok som si tak kúpila Everything Everything, ktoré bude mimochodom v kinách už od budúceho týždňa, na čo sa neskutočne teším! Alebo We were liars čo bola tiež úplne úžasná kniha.

The One memory of Flora Banks.

Táto kniha je o sedemnásťročnom dievčati, ktorá si nič nepamätá dlhšie ako pár hodín. Raz však pobozká niekoho, koho by nemala a to si prvýkrát po 7 rokoch stáleho zabúdania, zapamätá. Ten chlapec však odíde a ona je odhodlaná zistiť, prečo si pamätá iba ten moment.

Nepoviem vám viac, ako je napísané na zadnej strane knihy. Môžem vám len povedať, že som ju prečítala za jeden deň. Do posledného momentu som nevedela, ako to skončí. Občas sa mi zdalo jej správanie trošku naivné, ale je to kniha, ktorá mi ostane ešte dlho v pamäti. Čítala som ju v angličtine a odporúčam ju všetkým, ktorí chcú niečo čítať v angličtine a možno sa boja, že tomu nebudú rozumieť. Prekladač som použila asi päťkrát, takže sa jej nemusíte báť. :)


bottom of page