top of page

Keď sa usmeješ

Je deň stále krajší. Tento utorok som bola s mamkou v cinemaxe na dámsku jazdu. Ak niekto na tejto akcii ešte nebol, tak vám ju vrelo odporúčam, pretože je to naozaj skvelé. Na začiatok vás čaká welcome drink, každý si so sebou odnesie tašku s darčekmi a ešte môžete vyhrať cenu aj v zaujímavej tombole. Ja som tentokrát vyhrala aj v tombole a to ma veľmi potešilo.

Keď som však išla domov, uvedomila som si, aké je dôležité stretávať sa s ľuďmi a neizolovať sa od nich. Pretože teraz, keď je leto a všetci sú preč, cítim sa niekedy osamelo a rozmýšľam čo robiť, aby som sa tak necítila.

Čo robíte ak sa tak cítite vy?

Tieto košeľošaty som si kúpila minulý rok a úplne ich zbožňujem. Musela som si ku ním došiť jeden gombík, aby som ich mohla nosiť len tak, ale sú veľmi pohodlné. Tenisky a ruksak z Bonprixu už poznáte.

V auguste sa chystáme na dovolenku a ja sa už teraz neviem dočkať. Pri mori som bola naposledy ako 11 ročná, bola som aj pred dvomi rokmi, ale to len na dva dni počas našej zahraničnej praxi.

Preto sa teším, keď budem týždeň nerušene ležať na pláži a nepohnem ani prstom! :D Ale nie, jednoducho sa teším na to, ako si oddýchnem a aspoň na chvíľu odídem :)


bottom of page