top of page

Stradivarius

Aj vám sa už stalo, že ste si pokojne spali a snívali a zrazu vás zobudil zvonček? Áno, určite sa vám to už stalo. Mne sa to ale pri tých kuriéroch stáva pravidelne.

Vyskočila som z postele tak komicky, až sa z toho budem smiať minimálne ešte ďalšie 2 dni.

Teraz ale k tomu príjemnejšiemu.

Kuriér mi priniesol balíček s oblečením z obchodu Stradivarius. Na tento obchod som natrafila v Bratislave a veľmi som si ho zamilovala. Oblečenie tam je vo všetkých cenových reláciách, tentokrát som ale zistila, že majú aj svoj online obchod a dokonca aj výpredaj.

Keďže mi posledné dni nebolo veľmi dobre a ležala som v posteli, časom som sa už začala nudiť a preto som nakupovala.

So všetkým čo mi prišlo som spokojná, niektoré veci musím trošku poupraviť, ale celkovo svoj nákup hodnotím veľmi pozitívne.

Jediným negatívom vnímam vysoké poštovné. Doručenie na predajňu je zadarmo, ale nakoľko Stradivarius v Poprade nemáme, nechala som si ho doručiť priamo domov.

A čo som si objednala?

Celkovo som si objednala 6 vecí, z toho dve tvorili spodné prádlo, ktoré vám tu neukážem :D

Sivá mikina s mašličkovým detailom na rukávoch je veľmi pohodlná. Je trošku väčšia, ale viem si ju presne predstaviť na chladnejšie upršané počasie, kombinovanú aj so sukňou, alebo mierne zastrčenú v nohaviciach s vysokým pásom. Výpredajová cena: 3,99€

Rolák nikdy nepatril medzi obľúbené kúsky oblečenia, avšak tento sa ním v dnešné ráno stal. Je úžasný! Pohodlný, neškriabe a je neskutočne mäkký. Úplne vhodný na chladnejšie počasie, ktoré ma o chvíľu v Anglicku bude čakať. Výpredajová cena: 3,99€

Pásikavý top s volánmi. Z farby a strihu som nadšená. Keďže o pár týždňov idem na dovolenku, viem si ho na sebe už teraz presne predstaviť. Určite ho uvidíte na mne ešte veľakrát. Výpredajová cena: 5,99€

Set 4roch chokerov. Z tohto setu sa mi naživo páči iba jeden a to ten zlatý. Čierny je príliš hrubý, ale plánujem si ho zostrihnúť na menší. Posledný vyzerá skutočne ako sieťka na zemiaky a ten prvý je zvláštny, ale nakoľko nie je taký hrubý, určite ho s niečím skombinujem. Výpredajová cena: 0,99€!!

Týmto nákupom som vďaka výpredaju ušetrila asi 60€ z pôvodnej ceny.Veci sú veľmi kvalitné a ja viem, že v ňom ešte zopár nákupov určite urobím.


bottom of page