top of page

Hlavou niekde inde

Dnes, keď mám konečne jeden deň voľna, premýšľam nad tým, či som spokojná s týmto letom. Pravdou je, že som si ho predstavovala úplne inak. Nemyslela som si, že budem väčšinu času tráviť v práci a nebudem robiť nič čo by ma napĺňalo.

Avšak, o pár dní už pôjdem na dovolenku a preto verím, že sa ešte všetko na dobre obráti.

Keď som pred mesiacom a pol začínala v novej práci, bola som nadšená. Stále som, ale viem, že už nikdy nechcem robiť takúto prácu. Je to vyčerpávajúce a zamestnanec trávi viac času v práci ako doma.

Presne včera, keď sa začínala moja 16 pracovná hodina som si spomenula na jeden citát, : „Ak nebudete pracovať na svojom sne, zamestná vás niekto iný, aby ste pracovali na tom jeho. – Dhirubhai Ambani.

Myslím si, že je úplne pravdivý a ja sa ním plánujem riadiť už celý život.

Pred pár dňami som niekam niečo poslala a to bol ďalší krok k tomu, aby som bola vo svojom živote úspešná a hlavne šťastná. Na odpoveď čakám tak netrpezlivo, že keď príde, budem sa odhodlávať aspoň pol hodinu, otvoriť ju. Lebo to, čo v nej bude stáť, by mohlo všetko zmeniť. Viac vám ale zatiaľ neprezradím.

Týmto článkom som len chcela povedať, alebo skôr zdôrazniť, že je naozaj dôležité, aby ste sa vo svojom živote venovali hlavne sebe. Robili to, čo vás napĺňa, boli s ľuďmi, ktorých milujete a zbytočne sa netrápili pre maličkosti.

Minule som ešte videla jedno video. Žena chcela, aby jej jeden muž povedal niečo motivačné. Niečo, čo ju postaví na nohy, keď bude úplne na dne a nič sa jej nebude chcieť. Povedal jej, : You´re gonna die, čo znamená, že umrieš. Morbídne? Nemyslím si. Myslím si, že to bola skutočne asi tá najlepšia motivačná veta vôbec.

Ako by ste sa správali, čo by ste robili, ak by ste mali presne stanovenú dobu vášho života? Myslím si, že každý by sme si život viac užívali.

Keďže to ale nevieme, všetci sa spoliehame na to, že tu budeme ešte minimálne 60 rokov a za ten čas toho stihneme ešte veľa.

Niekedy sa na to však spoliehať netreba. Jednoducho musíme žiť každý jeden deň naplno.


bottom of page