top of page

Konce

V mojom živote nastala chvíľa, keď premýšľam nad všetkým, čo sa v mojom živote za posledné mesiace odohralo. Nebolo toho málo, verte mi. Som šťastná, že sa toto leto o pár dní končí a ja dúfam, že do septembra vykročím tou správnou nohou, pretože do prázdnin som vykročila tou najnesprávnejšou.

V našom živote stretneme veľa ľudí, ktorých si vpustíme do svojho srdca, ale niekedy pochopíme, že je možno čas urobiť ďalšie rozhodnutie a posunúť sa ďalej. Možno veriť, že to nebolo len tak, že všetko malo svoj dôvod a každý v našom živote hrá určitú rolu. Nič sa predsa nemôže diať len tak. A aj keď to niekedy bolí viac, než ste si dokázali predstaviť, určité konce nastanú a tí ľudia už naďalej nie sú súčasťou vášho života. V srdci však navždy ostanú a na tie chvíle s nimi jednoducho nikdy nezabudnete.

Tak to teraz aspoň vnímam ja.

Posledné týždne som si prechádzala naozaj ťažkým obdobím a stále prišlo niečo, čo to ešte zhoršilo. Snažím sa byť silná a brať všetko pozitívne, ale niekedy je možno lepšie nedusiť to v sebe, pretože neskôr to vybuchne a narobí to oveľa viac škody.

Namiesto dovolenky som bola v nemocnici a dávala si dokopy svoje zdravie. Ešte stále si dávam, ale je to už oveľa lepšie.

Rada by som však videla do budúcna a pochopila, prečo sa všetko takto udialo. Prečo som sa rozhodla pracovať tak často, prečo som ochorela, prečo sa skončilo niečo, čo sa nemalo. Dúfam, že raz budem dosť silná a dokážem sa so všetkým, čo sa v mojom živote stalo, zmieriť a posunúť sa ďalej. Určitý čas to ale potrvá.

Presne o tri týždne odchádzam na univerzitu a tam sa začne moje “malé“ dobrodružstvo. Teším sa, myslím, že to teraz skutočne potrebujem. Budem vás o všetkom informovať, to si buďte istí. 😊


bottom of page