top of page

Tanya´s Chocolate box studio

Tak ako som sľúbila, dnes Vám poviem niečo o skvelej beauty akcii v Londýne.

Vždy keď majú youtuberi nejaké akcie, predpokladá sa, že všetci tam prídu skôr, a budú čakať aj hodiny, len aby sa s nimi stretli. Presne to, sme si mysleli aj my, a tak sme vyrazili už ráno okolo 6tej, pričom začiatok akcie bol o 9tej.

Neviem ani opísať, ako som sa tešila. Vravela som si, že tam nebude veľa ľudí a že sa dostaneme dovnútra.

Keď sme prišli, chvíľku sme si mysleli, že sme na inom mieste, pretože pred nami boli iba štyri dievčatá. Bola som šťastná, lebo som vedela, že sa dovnútra dostanem, a že dostanem aj tašku s jej produktmi. Dúfala som, že sa s ňou aj stretnem, bohužiaľ sa tak nestalo.

Čas sa míňal naozaj rýchlo a už sme boli vo výťahu a šli na 5 poschodie do Tanyinho Chocolate box štúdia. Byť konečne na tom mieste, a nepozerať sa na to iba cez internet, prostredníctvom jej videí, bolo skvelé.

Mohli sme si vyskúšať všetky produkty a odtestovať aj jej novú vianočnú kolekciu. Dokonca tam na nás čakali aj make-up artisti, ktorí boli veľmi milí a krásne nás namaľovali. Všetci boli neskutočne priateľskí.

A spomenula som už, že tam bol aj bar s čokoládou? Úplne celá akcia bola zadarmo čo bolo od Tanyi skutočne pekné, pretože takéto akcie sú buď platené, alebo iba pre zopár vybraných ľudí.

Dostali sme taktiež goodie bag s jej produktmi, ktorý obsahoval jej novú toaletnú vodu Velvet Vanille, Face illuminator, paletku očných tieňov - Enchanted dream, jej novú mascaru Selfie Lash a rúž v odtieni Sunday Walk. Ja som skutočne nadšená!

Od Tanyi som vyskúšala aj jej novú tekutú linku, ktorá je neskutočná! Vydržala mi na očiach celý deň čo sa mi nikdy predtým nestalo.

Ak ste od nej ešte nič nevyskúšali, odporúčam, aby ste tak urobili. Produkty sú v dostupnej cene a sú aj pomerne kvalitné.


bottom of page