top of page

Keď čas uteká

Sú chvíle, kedy sa zamyslím nad všetkým, čo som kedy v živote dosiahla. Nad tým, čo som dosahnúť mohla, ak by som sa viac snažila, alebo čo ešte stále dosiahnúť môžem.

Presne pred rokom som sa pripravovala na maturitu, a rozmýšľala som či predsa len pôjdem študovať na univerzitu v Anglicku. Plánovala som si predsa niečo úplne iné. Pamätám si však, ako som si vravela, že to nejako všetko nakoniec zvládnem, a rozhodnem sa určite správne.

Zajtra to bude presne 5 mesiacov čo som v UK. Ten čas ubehol neskutočnou rýchlosťou a prinútil ma rozmýšľať.

Keď ste ďaleko a bez rodiny, je to niekedy naozaj ťažké. Škola vás začne niekedy fakt nudiť, a vy si kladiete otázku či to rozhodnutie bolo správne...lenže potom...

príde jeden maličký moment, jedno zamyslenie sa nad tým, ako veľmi ste niekedy chceli to, čo teraz máte ,a to vás prinúti ísť ďalej, a nevzdať to.

Dnes ma čaká sledovanie prehliadky Marca Jacobsa počas New York Fashion Week a na to sa skutočne teším. Je to vlastne akoby moja skúška v škole. Pozrieť si prehliadku a napísať o nej článok. Veď to je predsa dokonalé, no nie?

Rozhodla som sa, že sa znovu začnem venovať viac škole a pokúsim sa vydať zo seba maximum, pretože nechcem raz ľutovať, že som neurobila v živote nič čo by ma neurobilo aspoň kúsok hrdou na to čo som dokázala.

A aj keď v mojej budúcnosti nemám stále jasno, teším sa, že tu som. Že mám okolo seba kamarátov (možno nie toľkých ako doma, ale na počte nezáleží) a priateľa, ktorého veľmi milujem a bez ktorého by som to často nezvládla.

Keďže je dnes Valentín, chcela by som len povedať, že síce je to krásny sviatok, ak niekoho milujete, mali by sme mu to dokazovať každý deň, vážiť si ho, pomáhať mu, byť mu oporou každý deň, nie len počas dneška.

:)

Aj keď sa niekedy zdá, že sa všetko rozpadá, v skutočnosti to tak nie je. Všetko sa dá znovu dokopy, všetko sa dá zvládnuť pokiaľ to nevzdáte. Treba si to pamätať.


bottom of page