top of page

Kimono.

Tak ako po minulé dva roky, aj tento som mala to šťastie a znova som nadviazala spoluprácu s Bonprix. Veľmi som sa tešila a práve ich mail ma akoby znova prinútil zamyslieť sa nad tým, prečo som vlastne začala písať a prečo by som nemala len tak s písaním prestať.

V utorok som prišla domov a aj keď môj návrat sprevádzali viac slzy ako úsmev, doma sa cítim fakt dobre. Cítim sa zvláštne, cítim sa oveľa viac sama sebou, ako som sa kedy cítila.

Keď som pred rokom odchádzala do UK študovať, bola som plná očakávaní a tešila som sa. Bola som na všetkých nahnevaná, celé mesto som neznášala. Lenže teraz, keď som späť, cítim fakt takú pohodu a pokoj. Nie som nahnevaná, cítim sa skromnejšie a hlavne spokojnejšie.

Od zajtra začínam pracovať, a na to sa veľmi neteším. Ale beriem to tiež ako spôsob, ktorý mi pripomenie čo vlastne v živote hlavne robiť nechcem a že sa mám viac sústrediť na svoje sny a ciele, aby som vo svojom živote bola naozaj spokojná.

Kimono bolo pre mňa veľmi dlho kúskom oblečenia, ktorý som nemala. Ktorý som sa nikdy neodvážila nosiť a ktorý som celkom nepochopila. Pripadalo mi to ako pyžamo, rozmýšľala som viac nad tým, čo si budú o mne ľudia myslieť, ako nad tým, čo sa mi skutočne páči a čo by som vedela pekne s iným oblečením skombinovať.

Keď som si prezerala toto kimono na bonprix.sk vedela som, že je úplne dokonalé a že ho musím mať. Je z úžasného tenkého a príjemného materiálu. Jeho strih je naozaj skvelý. Najviac sa mi na ňom páčia rukávy a potlač kvetov.

Rozhodla som sa ho skombinovať so sandálkami na miernom opätku a čiernymi nohavicami a tričkom. Presne tak, aby to kimono čo najviac vyniklo.

Už sa neviem dočkať, ako ho budem všade nosiť. Tento kúsok oblečenia odporúčam naozaj každému, pretože je to na leto ako stvorené. Materiál príjemne chladí a aj keď pre niekoho možno budete vyzerať, že ste si ráno zabudli vyzliecť svoj župan. Verte mi, že pohodlnejšie oblečenie ste ešte nemali.

Je skvelo kombinovateľné buď s opätkami ako som to skombinovala ja, alebo s teniskami na pohodlnejšie nosenie. Výber je len na vás.

Kabelka je taktiež od Bonprix a síce vyzerá, že je naozaj malá, vôjde sa do nej všetko potrebné. Vyzerá veľmi kvalitne a skombinujete ju naozaj s hocičím.

Kimono kúpiš tu: https://www.bonprixshop.eu/style/kimono-752375994…

Kabelku kúpiš tu: https://www.bonprixshop.eu/sty…/kabelka-na-plece-530563573/…


bottom of page