top of page

Obyčajne neobyčajné.


Pamätám si časy, kedy som takýmto teniskám naozaj nerozumela a myslela som si, že ich nikdy nosiť nebudem. Ale čím som staršia, naozaj pozorujem obrovské zmeny v mojom štýle obliekania. Pamätám si časy, kedy som chodila často v sukniach keď som sledovala v tom čase Gossip Girl. Chcela som vyzerať ako Blair a nosila som rôznofarebné a vzorované silonky.

Viem, že tento čas je už naozaj za mnou :D Aj keď nikdy nehovorím, že sa ešte niekedy nevráti.

Ale späť k teniskám.

Obyčajne neobyčajné = Presne takto by som tieto tenisky nazvala. Vždy to boli najmä topánky, ktorých som mala vždy viac, než som potrebovala. Vždy som si vyberala trošku nezvyčajné vzory, materiály, strihy. Tentokrát som si našla tieto od Bonprix a sú naozaj krásne.

Od Bonprix som si vždy vrámci spolupráce vybrala aj nejaké topánky. Raz to boli tenisky, neskôr letné sandálky a tentokrát opäť tenisky. Vždy som bola s každým párom veľmi spokojná, avšak myslím si, že s týmto budem spokojná najviac, pretože su skutočne pohodlné. ľahké a na leto ako stvorené. Osobne si myslím, že sa v nich dá aj športovať, keďže šnúrky vpredu sa dajú stiahnúť presne na tak tesno ako potrebujete.

Môžem ich skombinovať s nohavicami a mikinou, či dokonca šatami ako som to urobila teraz. Sú veľmi pohodlné, najviac sa mi páči na nich ich farebná kombinácia a taktiež prepojenie rôznych textúr.

Páčia sa aj tebe? Kúpiš ich tu: https://www.bonprixshop.eu/style/tenisky-676421585 catalogueNumber=959480&category=6&type=image&source=7


bottom of page