top of page

Praha.

Tento víkend som trávila inak ako pracovne a to menším výletom do Prahy. Rada by som tam ostala ešte aspoň o dva dni viac, aj keď úplne najradšej by som sa domov tak skoro nevrátila. Keď som bola naposledy v Prahe, myslela som si, že je skutočne preľudnená a bola som presvedčená o tom, že by som tam bývať nechcela. Ale tentokrát som sa v nej cítila dobre (aj keď som väčšinu času trávila mimo Prahy) a už by som si v nej vedela predstaviť fungovať. A to hlavne asi preto, že mi už nie je taká neznáma ako kedysi.

Na tejto fotke môžete vidieť poslednú vec od spolupráce s Bonprix. Je ňou tuniková bunda a je na tele veľmi ľahká a príjemná. Viem si ju prestaviť skombinovanú s obyčajnými high waisted kraťasami a obyčajným tielkom či možno trošku letnejším čipkovaným braletom.

Najmä sa teším, keď ju budem nosiť o tri týždne pri mori, pretože je krásne vzdušná a ako stvorená na nosenie pri presunoch z ubytovania do mora, kedy sa vám nechce zbytočne si obliekať milión vrstiev a najradšej by ste sa presúvali iba v plavkách.

Odkaz na bundičku nájdete tu: https://www.bonprixshop.eu/style/tunikova-bunda-750687219/?catalogueNumber=970399&category=3540&type=image&return=ref&source=2


bottom of page