top of page

Choď na Sushi

A tráv viac času s ľuďmi, ktorých máš rád :)

Pracovný týždeň sa začal a mnohých z vás čaká možno posledný týždeň či dva školy, posledné skúšky a to pravé leto sa pre vás len začne! Ja mám 'leto' a také malé prázdniny už viac ako mesiac a tak si pomaly začínam hľadať nové aktivity, ktorými sa zabavím, keď mám toho voľného času toľko.

Momentálne ho trávim celými dňami v práci, ale cez víkend som bola na sushi a zistila som, že aj keď je to pre mňa dokonalé jedlo, naozaj nie je vhodné, keď sa chcete s niekým porozprávať. Pretože každé jedno sústo sushi je tak obrovské, že to naozaj trvá. Každopádne som veľmi rada, že som na Slovensku a že sa môžem stretávať s ľudmi, ktorých mám rada a od ktorých som preč väčšinu času.

A teraz trošku k tejto úžasnej sukni! Pred asi mesiacom som objavila stránku everything5pounds.com čiže všetko za £5 a keď som videla túto sukňu, vedela som, že ju musím mať!

Vyzerá naozaj kvalitne, je veľmi pohodlná a s úžasnou dĺžkou. A to už vôbec nehovorím o jej farbe!

Mohla som si tuším vybrať z 5 farieb a ja ľutujem, že som si ju vybrala len túto farbu. Na ich internetový obchod pridávajú každý deň nové a nové veci.

Doručujú aj na Slovensko a aj keď je to poštovné trošku drahšie, stojí to za to, keď oblečenie nie je drahé. Určite odporúčam!


bottom of page