top of page

Šaty na zimu

Tieto šaty sú tiež od Bonprix, ktoré som si kúpila na základne spolupráce.

Na stránke som si pozerala hocijaké šaty. Nevedela som sa rozhodnúť, no nakoniec, keď som uvidela tieto, bola som očarená, pretože presne také som hľadala. Sú jednoduché, krásne teplučké a materiál je príjemný a mäkučký. Najlepšie na tom je, že sú to konečne šaty, ktoré sú dlhšie, takže sa pri chôdzi nevyťahujú a nie je v nich vôbec zima.

Veľmi som sa potešila, že sú dostatočne hrubé na to, aby som ich mohla nosiť aj počas zimy.

Ak by ste si ich chceli objednať, určite vyberajte menšie čísla. Tie čo mám na sebe sú vo veľkosti 32/34 čo by som na seba bežne neobliekla a to sú mi ešte príjemne voľné.

Takže si určite vyberajte menšie číslo.

Skombinovala som ich s čiernymi bodkovanými pančuchami a striebornými conversami, a samozrejme mojím žltým kabátom, ktorý nosím nonstop.


bottom of page