top of page

Pásiky

Tieto nohavice sú posledným kúskom z Bonprix spolupráce a ja ani neverím tomu, že už mám ďalšiu spoluprácu za sebou. Tento moment ma len presvedčil o tom, že to čo robím má nejaký zmysel a že by som sa toho nemala len tak vzdávať, a že by som mala vždy robiť najmä to čo ma baví. Nohavice sú veľmi príjemného materiálu, sú pohodlné, no zato pôsobia elegantne. Môžeš ich kombinovať s blúzkou, alebo obyčajným bielym tričkom s véčkovým výstrihom. Sú zaujímavé a po celej bočnej strane majú červený pásik čo tvorí výrazný kontrast farieb. Nohavice si môžeš kúpiť tu: https://www.bonprixshop.eu/style/nohavice-s-kontrastnymi-pasikmi-926396342/?catalogueNumber=914029&source=1 Teraz mám v škole aj vo svojom živote neskutočne rušno, keď sa snažím skombinovať školu a blížiace sa skúšky s prácou a ešte aj všetkým ostatným. Veľakrát to skutočne nejde a je to asi to najťažšie obdobie aké som kedy mala. Snažím sa však naladiť na vianočnú nôtu, keďže máme dnes už 1. decembra! Už máte všetky darčeky nakúpené, alebo sa len chystáte?


bottom of page