top of page

Chýba mi Slovensko.

Chýba mi Slovensko. Chýba mi malé mesto, v ktorom som žila celý život. Chýba mi moja rodina a chýbajú mi moji kamaráti. Chýba mi slovenčina, ktorou môžem rozprávať bez rozmýšľania. Chýba mi moja ukecanosť, ktorá sa každým dňom viac a viac vytráca .

Presne s takýmto pocitom som sa dnes prebudila. Pamätám si, ako veľmi som chcela odísť čo najďalej a začať tam konečne svoj ''vysnívaný'' život. A síce sa nemôžem úplne sťažovať, lebo to tu nie je až také hrozné, sú však momenty, keď mi to všetko, čo bolo kedysi, veľmi chýba. Anglicko nie je zlá krajina pre život, ale viem, že hneď, ako dokončím školu, nebudem si tu hľadať prácu a pôjdem niekam bližšie. Niekam, kde budem všetkému čo mám rada, bližšie. Sunderland je miesto, ktoré mi ostane navždy v srdci, lebo tu (snáď) dokončím školu, mám tu prácu, do ktorej chodím rada. Aj keď je to v kaviarni, kde som už nechcela pracovať, lebo som mala takéhoto typu prác až až. Sú tam ľudia, ktorí sú moji kamaráti a preto sa v nej necítim ako za trest. Je to mesto, ktoré je neskutočne veterné. Nikdy predtým som takýto vietor nezažila. Áno, je to mesto pri mori. Avšak, vy do toho mora nikdy nevkročíte, lebo je naozaj veľmi chladné. Je to mesto, ktorého ulice sú úplne rovnaké. Je to ale aj mesto, kde som stretla pár veľmi milých ľudí, ktorí majú v mojom srdci určité miesto. A škola? Tá je úplne iná od tých našich. Aj keď, čo viem o tom povedať, že? Viem povedať len toľko, že sa blogu už veľmi nevenujem, a to je z väčšej strany preto, lebo nemám čas. Školu mám často, mám ''domáce úlohy'', ktoré musím stále robiť. V tomto semestri mám pred sebou 13 skúšok. Niektoré sú veľmi veľké, niektoré nestoja ani za zmienku. Avšak, stále ich je viac než dosť. Každý týždeň ešte píšem k tomu články na našu fashion-north.com stránku, takže už keď niečo píšem, je to v angličtine. A aj keď by som to chcela napraviť, nikdy neviem, ako to nakoniec dopadne a kedy budem písať a kedy nie. :) Ale určite chcem. Lebo tento blog je obrovskou súčasťou môjho ja. Nesie sa s ním veľa spomienok, jedna obrovská hádka na strednej škole, ha-ha. (Tí, ktorí si ju pamätajú vedia o čom hovorím.) Je to množstvo spomienok, ktoré chcem akurát tak rozvíjať a nechcem o ne úplne prísť. Takže sa budem snažiť písať naozaj častejšie. A hlavne k veci. :D

Čo sa týka školy, tak máme predmet, ktorý sa volá Styling for Fashion Editorial. Takže si viem úplne predstaviť, ako to asi vyzerá na fotení pre časopis. Učíme sa fotiť, všetko nastavovať v štúdiu. Sú to veci, na ktoré som sa vždy pozerala zo strany modelky a nie, ako teraz, zo strany fotografa. A nemajú to také ľahké! :D V každom prípade to vyzerá asi nejako takto :)

Photo credit: Lucy Metcalfe


bottom of page