top of page

Inspired by Karl Lagerfeld

Krásny utorok!

Univerzita v Anglicku je niečo úplne iné ako vysoké školy u nás. Aspoň to tak teda vnímam. Tieto hodiny, keď máme styling, naozaj zbožňujem a je to niečo, čo si aj viem predstaviť niekedy robiť ako svoju prácu. V každom prípade by to najprv chcelo tú vysokú školu aj dokončiť, že?

Niekedy je to naozaj náročné a hlavne to zaberá strašne veľa času. Pretože aj keď v tej škole netrávim až toľko času, vždy si musím ešte vyhradiť zopár hodín doma, kde sa musím tej škole a samostatnej práci venovať. Našťastie (musím poklopať) sa mi to celkom zatiaľ darí. Som však zvedavá, ako to všetko bude vyzerať ďalší mesiac, keď sa to tu všetko z politickej stránky zmení. Som zvedavá, čo sa zmení pre mňa a ja len dúfam, že tú školu budem môcť aj dokončiť. A potom sa pokojne môžem vrátiť naspäť. Keď sa však raz rozhodnem vrátiť, tak mi asi najviac bude chýbať nakupovanie za veľmi lacno a ľudia. Možno práca, v ktorej som sa konečne naučila robiť kávu. Hlavne som vďaka odchodu do UK začala byť samostatná. Nie úplne, ale oveľa viac ako doma. A myslím si, že to je asi oveľa väčšia škola ako univerzita.

Fotky sú zo stylingu, keď sme fotili outfity podľa Karla Lagerfelda, a ja som si to fotenie užila. Fotenie som mala vždy veľmi rada a vlastne presne pre takéto hodiny v škole ešte ostávam. Naviac sa momentálne teším na 3-týždňové veľkonočné prázdniny, cez ktoré budem snáď oveľa produktívnejšia. Hlavne tu na blogu :)

Nohavice: Primark Košeľa: H&M Rukavice: Baťa


bottom of page