top of page

Zoella summer fruit beauty collection

Tento článok píšem už druhýkrát, keďže sa mi ho podarilo šikovne vymazať. Aj vám sa niekedy stáva, že vymažete to, čo ste mali už úplne pripravené?

Tak druhý pokus 🙂

Zoe vo svojom vlogu oznámila, že po tejto beauty kolekcií už nebude žiadna nová kolekcia, nakoľko si už nebude predlžovať zmluvu s jej licenčnou spoločnosťou. Preto som bola veľmi zvedavá, ako vyzerá táto posledná kolekcia. Či stojí za to si ju poslednýkrát kúpiť.

Celá kolekcia sa skladá z piatich produktov, no ja som sa rozhodla vyskúšať práve tieto dva, keďže sa mi ich vôňou páčia najviac.

Ďalším produktom bola napríklad banánová sprchová pena, ktorá mňa osobne vôbec nelákala, ale je Zoeina obľúbená, tak verím tomu, že je pre všetkých milovníkov banánovej vône ako stvorená.

Peach body sorbet alebo teda broskyňove telové mlieko je nazaj dokonalým produktom. Vonia nádherne a obsahuje aj výťažok z broskyne, čo vytvára skutočne úžasnú a reálnu vôňu, žiadne umelé vône. Je veľmi vyživujúce a ja viem, že si ho ešte aspoň raz, pred tým, ako úplne vymizne z pultu, kúpim. Vy si ho môžete kúpiť napríklad online cez feelunique.com. Veľakrát som si práve ja odtiaľ objednávala veci na Slovensko a prišli mi v relatívne krátkom čase a nepoškodené, takže odporúčam. Tuším tam je, alebo teda bolo, poštovné zadarmo pri nákupe nad 15€, čo je naozaj nízka hranica.

Druhým produktom sú tieto rolony, ktoré som si tiež zamilovala a momentálne používam ten oranžový s vôňou broskyne a marhule. Je to krásna, ľahká a letná vôňa. Nič ťažké a zaťažujúce, takže na 100% odporúčam. Melónová vôňa je tiež prekrásna a viem, že si ju obľúbim najmä v letnom období. Posledná vôňa Berry Medley je trošku tažšia, takže ju môžete použiť napríklad v lete, ak sa chystáte niekam na dovolenke na večeru. Vôňa po lesnom ovocí.

Všetky produkty sú vegánske a cruelty free, takže neboli testované na zvieratách.

Za mňa je táto kolekcia jedno veľké must have. Je posledná a aj keď je v niečom iná od Zoeiných posledných kolekcií, oplatí sa kúpiť si ju. Veď je to poslednýkrát! O ďalších produktoch som písala aj na našej školskej anglickej stránke, ak by ste mali záujem aj o iné produkty. https://www.fashion-north.com/…/zoella-releases-last-ever-…/

Ktoré produkty z kolekcie by ste si zakúpili vy?


bottom of page