top of page

Trip to Brighton

Brighton je naozaj nádherné mesto. Oveľa krajšie ako to, v ktorom študujem. Ale o tomto ten článok nebude.

Škola sa mi konečne skončila! Posledný mesiac bol pre mňa veľmi ťažkým, myslela som si, že tú školu nezvládnem a všetko sa mi na seba kopilo. Nejakým zázrakom som to však všetko zvládla. (Teda aspoň dúfam, keďže výsledky budem vedieť až o mesiac) Teraz ma čaká ešte mesiac v práci a potom tri mesiace doma, plné oddychu, cestovania a prípravy na finálny bakalársky ročník. Zbehlo to neuveriteľne rýchlo!

Ale späť k Brighton! Je to mesto s krásnymi uličkami, s kopcami, lesami ale aj krásnym pobrežím. Toto mesto som navštívila prvýkrát a vždy som sa tu chcela pozrieť. Najmä preto, lebo som dúfala, že tu stretnem Zoellu. Haha. Postupom času Zoe už toľko nesledujem, ale závidím jej, že býva v takomto krásnom meste.

Každopádne sa pre mňa už prázdniny začali a preto sa chystám byť viac aktívnejšia aj práve tu na blogu.

Aké plány máte na leto vy?


bottom of page