top of page

VYROB SI DOMÁCI KÁVOVÝ PEELING

Coffee scrub, alebo kávový peeling som si chcela vyrobiť už dávnejšie. Teraz sa mi konečne naskytla príležitosť, keďže som ho chcela vyrobiť pre kamarátku ako darček k narodeninám. Na výrobu je to neskutočne jednoduché a podľa mňa dosiahnete používaním takéhoto home-made scrubu, výsledky porovnateľné s drahším, ktorý si kúpite v drogérií. Vyskúšala som už aj ten, preto môžem povedať, že je to podľa mňa úplne rovnaké.

Výroba:

Na výrobu takéhoto kávového peelingu potrebujete iba kokosový olej (ja som použila organický), kávu a hnedý cukor. Kávu som si sama v mlynčeku namlela na strednú hrúbku, čiže finálne zrniečka kávy neboli ani veľmi veľké ale ani nie veľmi malé. Namletú kávu som zmiešala s cukrom a nakoniec som pridala zopár lyžičiek kokosového oleja. Všetky ingredience som zmiešala a následne vložila to takejto sklenenej nádoby. Najviac sa mi na tomto peelingu páči to, že vonia krásne po kokose. Kávový peeling vonia zvyčajne ako káva, ale nie ako príjemná vôňa práve namletej kávy. Je to iná vôňa a sama som ju príliž rada nemala. Toto vonia tak krásne, že by som to sama aj hneď zjedla!

Na čo je dobrý kávový peeling?

Kávový peeling je dobrý na boj proti celulitíde, čo sa nám mnohým práve pred letom zíde! Vďaka kofeínu sa naša pokožka krásne prekrví a zbaví sa zlých látok. Je dobrá aj na pleť keďže taktiež bojuje s jazvičkami a inými nedokonalostiami na pleti.

Musíte však rátať aj s tým, že pri jeho následnom oplachovaní narobí poriadny neporiadok, avšak výsledok za to, podľa mňa, určite stojí.

Vyskúšajte ho sami!


bottom of page