top of page

Nemáš čo v lete robiť? Požičaj si hru!

Pre mnohých z Vás sa práve dnes začali prázdniny. Včera ma môj mail upozornil na to, že v Albi majú novú akciu kde si môžete požičať hru na jeden mesiac úplne zadarmo. Máte na výber zo šiestich hier a ak sa vám hra nebude páčiť, jednoducho ju vrátite. Ak sa Vám hra naopak páčiť bude môžte si ju odkúpiť iba za polovicu. Nie toto nie je žiadna platená reklama len som vás chcela upozorniť na túto akciu, keďže mňa osobne veľmi zaujala. Pri požičiavaní Vám vytvoria Vašu Albi kartičku, alebo ak jednu máte tak si ju nezabudnite so sebou priniesť. Za jednu hru zaplatíte zálohu 10€, každopádne táto záloha sa Vám vráti po vrátení hier, ak sa rozhodnete hru nezakúpiť.

Čo bolo pre mňa obrovským plusom bolo zistenie, že hry sú úplne nové ešte neodbalené takže ich predo mnou ešte nikto nemal. Táto akcia prebieha počas celých letných prázdnin, tak určite neváhajte a bežte si do Albi požičať hru, ktorá Vám spríjemní leto.


bottom of page