top of page

Na pár dní na Orave

Nikdy som nebola zástankyňou cestovania po Slovensku. Vždy som si vravela, že chcem ísť radšej do zahraničia. Nakoniec sa mi to podarilo, avšak vždy keď sa vrátim na Slovensko, chcem z neho vidieť o kúsok viac.

Je na Slovensku toľko miest, o ktorých som sama ani netušila a ktoré som nikdy nenavštívila. Dnešný deň sme strávili plavbou po Oravskej priehrade a bolo to pre mňa veľmi upokojujúce a zároveň desivé a neskutočné keďže pod všetkou tou vodou ležalo zaplavených niekoľko osád.

Ja som tento deň strávila v mojich najobľúbenejších (ako ich volá priateľ) krtkových nohaviciach z #newlook. Teniskami na platforme z #Primark. Tielkom z pyžamového setu taktiež z Primark a sakom z #Orsay.

Čo najradšej nosíte vy?

Ja tieto krtkové nohavice, ktoré by som za nič nevymenila a v ktorých sa cítim maximálne pohodlne.


bottom of page