top of page

Brooklyn

Pre mnohých z vás sa už začal posledný týždeň prázdnin, tak si ho poriadne užite!

Čo hovoríte na trička s nápismi? Tak ako som to už možno spomínala v minulom článku pri tričku s nápisom VOGUE, mne sa veľmi páčia. Sú zaujímavé, nemusíte k nim nosiť veľa doplnkov a váš outift oživia.

Ďalším produktom z Bonprix je teda toto čierne Brooklyn tričko. Je z príjemného materiálu, oversized a najviac sa mi na ňom páči nápis na chrbáte. Ja mám veľkosť 36-38 a ak by som si kúpila o jednu veľkosť väčšiu, mohla by som ho nosiť aj ako šaty. Dalo by sa v páse zviazať s opaskom, k nemu by sa hodili pohodlné tenisky, moja sivá semišová bunda a bol by to outfit ako vyšitý na back to school.

V mojom prípade som však tričko skombinovala s týmito bielo-čierno-kockovanými nohavicami a celý outfit vyzerá podľa mňa športovejšie a hlavne som sa v ňom cítila veľmi pohodlne.

Za fotky ďakujem Ľubomír Kušmirek


bottom of page