top of page

Nestville park a Bonprix

Dnes sme si s našimi spravili jeden super výlet a to do Nestville parku v Hniezdnom. Už ste tam boli? Ak nie, tak vám jeho návštevu vrelo odporúčam. Aj keď nie som práve veľký milovník whisky, bolo pre mňa zaujímavé vidieť celý proces jej výroby. Celá prehliadka trvala viac ako hodinu, s ochutnávkou whisky, s výkladom, ochutnávkou sladu a dokonca ste si mohli vyraziť aj vlastnú pamätnú mincu. Ak by vás to aj tak nelákalo, môžte tam predsa len zájsť a to na čokoládu a výrobky z nej, ktoré tam taktiež vyrábajú. Ja som tam vyskúšala bielu horúcu čokoládu a bola skvelá, aj keď mi z nej bolo tak strašne sladko, že mám pocit, že mám zásobu čokolády a sladkého na veľmi dlho.

Počas celého výletu sa mi skvelo chodilo v mojich nových teniskách, do ktorých som sa zamilovala.

Sú krásne, veľmi sa mi páči ich dizajn. Už dávnejšie som chcela vyskúšať takýto typ topánok, no nemala som odvahu. Teda až doteraz, kedy som ich zahliadla na bonprix. Sú vyššie, konkrétne majú až 4 cm platformu, takže vám pridajú pár centimetrov a to bez bolesti nôh. Dajú sa skombinovať ako s nohavicami, tak aj so šatami, ako vám ukážem v nasledujúcom článku :) Čo na ne hovoríte vy? Páči sa vám takýto typ, alebo ste skôr za klasické tenisky?

Ak sa vám tenisky páčia zakúpiť si ich môžete tu: https://www.bonprix.sk/style/tenisky-1341540217/?catalogueNumber=937200&source=1


bottom of page