top of page

Bodkované šaty

Je zvláštne, že sa opäť teším do školy? Asi by som sa toľko nemala, že?

Neviem prečo ale keď som sa nad tým pred chvíľou zamyslela, tak som si uvedomila, že mi tie povinnosti chýbajú. Viem si oveľa viac užiť voľné dni, ak sú zaslúžené. Viete, ako keď máte cez týždeň neskutočne veľa povinností a zrazu príde víkend a vy si nemusíte nastavovať budík. Robíte čo sa Vám zachce, môžte ostať vonku dlhšie, môžte sa ísť niekde zabaviť či pozrieť si nový film do kina. Presne preto sa teším na všetky tie povinnosti, ktoré mi zamestnajú myseľ a nebudem musieť myslieť na to čo mi chýba, alebo skôr kto, keďže tam budem tento rok bez priateľa. Potom si budem všetky tie maličkosti vážiť oveľa viac :)

Ale späť k veci! Tiež to máte radšej, alebo by ste boli najšťastnejší ak by boli prázdniny stále?

A ešte niečo k foteniu a outfitu.

Tieto šaty sa mi páčili, ale nebola som si nimi istá. Keďže sa však páčili priateľovi, povedala som si, že si aspoň raz kúpim niečo, čo sa páči aj jemu a nie len mne. A takto to nakoniec dopadlo! Trošku som im dodala tvar opaskom a zrazu vyzerali skvelo. Ako som Vám sľúbila, tu Vám ukazujem, že tie tenisky sa dajú nosiť hocijako. S nohavicami aj so šatami.

Myslím, že je to tak hlavne kvôli ich pieskovej farbe, takže pasujú ku všetkému.

Foto: Ľubomír Kušmirek fotograf


bottom of page